вторник, 4 ноября 2014 г.

Модуль 6

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: як можна ефективно використовувати комунікації та співробітництво для покращення процесу навчання учнів та оцінювання, як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті, як використовувати сервіси Інтернету  для спілкування та співробітництва, щоб покращити своє викладання та навчання учнів. Я навчилася створювати блоги, додавати гаджети, малюнки, коментарі. , опитувальники.  Я довідалася також про чати, передавання голосу через Інтернет, миттєві повідомлення. Я гадаю, що все це допоможе мені у навчанні учнів. Вони зможуть створювати проекти та  ділитися своїми  роботами , а також коментувати роботи в режимі  он-лайн.

Комментариев нет:

Отправить комментарий